Ons kantoor

Vanuit ons hoofdkantoor in Huizen zorgen wij er met elkaar voor dat onze ondernemers zorgeloos en lokaal kunnen blijven ondernemen. Dit doen wij door de verbinding te leggen tussen onszelf, de ondernemer, de leveranciers, onze partners en de consument. Je kunt bij ons werken in de vakgebieden: category management, marketing, communicatie, e-commerce, verkoop, finance, ICT, klantenservice, product data management, data en analytics, projectmanagement en human resource management. Kortom, genoeg mogelijkheden!

Ga direct naar onze vacatures

Onze werkcultuur

United Retail bestaat uit een diverse groep mensen van verschillende leeftijden, achtergronden en karakters. Verder zijn we nuchter, realistisch en gedreven. Onze gedeelde overeenkomsten zijn o.a. de expertise in zijn of haar vakgebied, hart voor de zaak, de drive om ervoor te willen gaan en ondernemers zo goed mogelijk te willen ondersteunen. Ook hechten wij belang aan onze kernwaarden. Deze zijn:

    • Betrouwbaar
    • Professioneel
    • Samen
    • Ambiteus
    • Ondernemerschap met vrijheid

Plezier

Naast dat we hard werken vinden we het belangrijk plezier met elkaar te hebben. Denk aan teamuitjes, een personeelsfeest in de zomer en een nieuwjaarsfeest inclusief een mooi kerstcadeau in de winter. Ook organiseren we elke laatste donderdag of vrijdag van de maand een borrel in de kroeg en organiseren wij twee keer in het jaar een evenement voor leveranciers en ondernemers. Als United Retailer mag je hier aanwezig zijn en komt het voor dat je deelneemt aan de organisatie hiervan.

  • Collega's aan het woord

    "Elke dag is anders en mijn werk is echt veelzijdig! Ik heb hier al heel veel mooie dingen mogen doen, zoals bijvoorbeeld al 3 rebrandings.. nou waar maak je dat nou mee in 2 jaar tijd?"
    Brandmanager
    Sander werkt al langer dan 4 jaar bij United Retail
  • Collega's aan het woord

    "In mijn werk vind ik het erg leuk dat ik te maken heb met twee type klanten, namelijk de leveranciers en de ondernemers. Ook is werken in de retail leuk, omdat je de levenscyclus van producten en ontwikkeling van nieuwe modellen meemaakt."
    Hoofd Administratie
    John werkt al meer dan 10 jaar bij United Retail
  • Collega's aan het woord

    “Wat ik zo leuk vind aan United Retail is dat je de mogelijkheid hebt om taken naar je toe te trekken en dus kan doorgroeien. Zo ben ik ooit begonnen als Content Marketeer en ik ben nu doorgegroeid naar Product Owner van onze formulewebsites!"
    Product Owner
    Talitha werkt al meer dan 3 jaar bij United Retail
  • Collega's aan het woord

    "Ik vind de inhoud en diversiteit van mijn werk erg prettig. Met name omdat iedere ondernemer een andere behoefte heeft qua ondersteuning. Zo bezoek ik ondernemers en maak ik commerciële analyses en rapportages. Ook houd ik me bezig met acquisitie en eventuele verbouwingen en verhuizingen van de winkels."
    Regiomanager
    Ronald werkt al meer dan 4 jaar bij United Retail

Daarom werken bij United Retail

Bouw mee aan de toekomst van onze ondernemers

  • Goede arbeidsvoorwaarden

    Van flexibele werktijden en thuiswerken tot leuke personeelsuitjes, opleidingsmogelijkheden, 28 vakantiedagen en een eindejaarsbonus.

  • Fijne werksfeer

    We zijn toegankelijk, dynamisch en een open organisatie waarin je echt jezelf kunt zijn. Iedereen is anders en dat maakt ons juist zo leuk!

  • Jouw bijdrage maakt verschil!

    Ons werk heeft impact op het succes van onze aangesloten ondernemers. Hoe meer kwaliteit wij samen leveren, hoe beter het met hen gaat.

  • Voldoende uitdaging

    We zijn continu in beweging en blijven onszelf uitdagen en verbeteren. Iedereen heeft bij ons de mogelijkheid mee te denken en te bouwen. Dit moet je wel liggen, want niet alles ligt al op een bord voor je geserveerd. Je maakt hierdoor wel snel impact op de groei van de organisatie!

Ga naar onze vacatures